از جنبش اشغال وال استریت تا جنبش خشمگینان* سند
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
خروش مردم علیه نظام سرمایه داری؛
از جنبش اشغال وال استریت تا جنبش خشمگینان* سند
یورونیوز: وقتی جوانان اسپانیایی با الهام از جنبش «اشغال وال استریت»، «جنبش خشمگینان» خود را به راه انداختند گمان نمی‌کردند میدان اصلی مادرید در حمایت از آنها مملو از جمعیت شود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت یورونیوز (Euronews) روز شنبه 23 اردیبهشت (May.12) نوشت: «خشمگینان» اسپانیا در مادرید برای گرامیداشت سالگرد جنبش خود آماده می شوند. آنان از روز شنبه به مدت چهار روز علیه فساد سیاسی و سیاستهای سختیگرانه اقتصادی دولت تظاهرات خواهند کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: حرکت خود جوش موسوم به «جنبش خشمگینان» جوانان اسپانیایی یکسال پیش در شبکه‌های اجتماعی و از میدان «پوئرتا دل سول» مادرید شروع شد.

یکی از اعضای این جنبش می‌گوید: آن انفجار دور از انتظار نبود و رو به سمتی می‌رود که انتظارش را داشتیم. تمام این مدت را کار می‌کردیم، نتیجه‌اش را می‌توانید در خیابان‌ها ببینید، می‌دانیم مردم نیز حمایت خواهند کرد چرا که روز به روز شرایط زندگی خیلی‌ها بد‌تر می‌شود.

یورونیوز تصریح کرد: پانزدهم ماه مه سال 2011 وقتی جوانان اسپانیایی با الهام از جنبش «اشغال وال استریت»، «جنبش خشمگینان» خود را به راه انداختند گمان نمی‌کردند میدان اصلی مادرید در حمایت از آنها مملو از جمعیت شود.


111
 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها